Accepterad falcao | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

falcao

Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199385107893/

Ditt Hex-ID: 110000154ed5db5 och här har ni min discord id 790344277460779039

Vad är din discord tagg? falcao0.

Vem var det som bannade dig? kabigon56

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att jag blev bannad eftersom att jag körde runt i sjukan med min bil då jag körde på folk men ja jag gjorde fel med att köra på folk i sjukan och jag ångrar mig för att jag föll för grupptryck då mina vänner sa att jag inte kommer spela unive mer och jag sa bara okej och efter gjorde jag det men jag förstår heelt att dem banna mig för om jag va staff hade jag gjort samma

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det jag gjorde va att ta ut min bil fråm min garage och jag körde mot sjukan då jag såg en grupp personer vid ingången i sjukan så jag körde full fart mot dem och dem flesta dog och därefter blev jag bannad och insåg min stora misstag och jag ångrade mig direkt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte felaktig ban eftersom att jag valde att köra på folk i sjukan och förstör för andra som rpade medans jag bara tänkte på mig och inte andra men jag förstår och respekterar att staffen på Unive Roleplay valde att stänga av mig permanent. Det har gått en tid sedan jag blev bannad, och under den tiden har jag verkligen funderat över mitt beteende och hur jag tänkte då. Jag håller helt med om deras beslut och inser att om jag hamnade i samma situation idag, hade jag hanterat det på ett helt annat sätt än jag gjorde förra året.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad 5 gånger men dem flesta var små skaer men det betyder mycket i rp och innan bannen var jag en grön spelare så jag sköte mig men en av mina tidigare bans var att jag körde 200 när man fick bara köra 80 på gatan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde ha gjort annorlunda är att inte gå rakt på sak att köra på folk för när jag körde på folk tänkte jag inte på dem andra som blev drabbad av min misstag och det ångrar jag mig tills idag och istället för att göra dem dumheterna va att tänka på andra och rpat med dem eller själv för jag kan förstört en hel scenario för dem och bara för att jag körde på dem kan det ha lett till att scenariot blev ett annat sätt

Det finns alltid olika sätt att göra saker på jag borde aldrig ha kört på folk vid sjukhuset det var helt fel av mig Istället borde jag bara ha loggat ut från servern och lämnat allt men jag gjorde inte det och jag lät min frustration och grupptryck styra mig. om det hände idag hade jag valt att lämna servern istället och tänkt mer på vad som är bäst för alla och för rollspel

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig mycket från min ban och det jag har lärt mig är om jag gör ett misstag en gång kommer det inte upprepas igen och jag blev bannad förra året och det har gått månader nu

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka