Nekad falafelxd123 | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

falafelxd123

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? alex

Vad är ditt discord namn? adolfragequitler7445

Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 1999

Berätta om din karaktär. Ivar är en laglydig individ som har kämpat med ekonomin på senare tid. Trots att han alltid har försökt hålla sig på rätt sida om lagen, känner han sig alltmer pressad av ekonomiska bekymmer. Han har funderat på att bli kriminell som ett sätt att lösa sina pengaproblem, men han är osäker på om det är rätt väg att gå.

Ivars inre konflikt är tydlig. Å ena sidan finns önskan att fortsätta leva ett lagligt liv och behålla integriteten, samtidigt som ekonomiska påfrestningar driver honom mot att överväga olagliga handlingar för att överleva.

Han kan känna sig fångad i ett dilemma, där han måste väga risken för att bryta mot lagen mot den ekonomiska nöden. Kanske söker han efter andra lösningar eller stöd för att undvika att ta det farliga steget in i kriminaliteten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett engagerande och roligt rollspel där spelarna får möjlighet att utforska olika karaktärer, berättelser och äventyr. Med min kreativitet och berättartalang kan jag skapa en levande spelvärld fylld med spännande intriger, mystik och överraskningar. Oavsett om det handlar om episka strider, gripande intriger eller humoristiska interaktioner, så kan jag bidra till att skapa en underhållande upplevelse för alla rollspelare på servern. Med mitt fokus på att främja samarbete och kreativitet ser jag fram emot att skapa minnesvärda rollspelsögonblick tillsammans med er alla

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du agerar som om din karaktär eller din handling leder till en fördel eller seger för den andra sidan, snarare än för din egen. Detta tillvägagångssätt kan användas för att skapa spänning, konflikt eller dynamik i ett rollspel eller en berättelse.

Till exempel, om du spelar ett rollspel där din karaktär är i en konflikt med en annan karaktär, kan du välja att agera på ett sätt som gynnar den andra karaktären snarare än din egen. Detta kan vara för att utforska olika dimensioner av din karaktär, för att skapa spänning eller för att driva berättelsen framåt på ett oväntat sätt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja! dup,bug abuse, lalla osv, social rp.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Har spelat ca 5-6 servar innan.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Njaa återstår och se i rollspel;))

Nekad.
Berätta om karaktärens intressen. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka