Nekad FakeZlatan | Medlem ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FakeZlatan

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198422433101/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper Johansson

Vad är ditt discord namn? FakeZlatan#5140

Vad är ditt födelsedatum? 27 December 2001

Berätta om din karaktär. Zlatan Ibrahim är en 40 årig man som ursprungligen ifrån Malmö. Och blev inkallad till Psykmottagningen vid 20 års åldern och fick diagnosen ADHD. Men flyttade nyligen till staden på grund av att hans mamma ( Jurvana Ibrahimovic, 69år ) gått bort väldigt nyligen i en lungcancer sjukdom. Och hans pappa ( Safet Ibrahimovic,72år ) fått en alvarlig hjärtinfarkt och blivit inlagd på sjukhus tillsvidare.. Han behövde komma där ifrån då han mådde dåligt och var i en depression av att vara i Malmö på grund av allt som hänt. Så han bor för tillfället hos sin äldre bror som är 1 år äldre ( 41 år ) för att kunna tänka på annat. Han jobbade som taxi chaufför och även en kort tid som polis nere i Malmö under 2 års tid och har fått väldigt positiv kritik från andra!.
Zlatan Ibrahimovic har börjat använda både cigaretter och snus då han märkte att det dämpade depressionen och man mådde lite bättre efter en eller två cigg! Men han röker bara när han mår dåligt! Han har fått ett nytt intresse och det är sportbilar. Ser han en sportbil så frågar han oftast om han får åka med en sväng!
Zlatan Ibrahimovic är väldigt snäll och lugn person. Han bemöter andra med respekt men kan vara lite blyg och tillbaka dragen vid möte med nytt folk. Men om folk är dryga och kaxiga mot Zlatan Ibrahimovic så har han en tendens att brusa upp sig så han har små aggretions svårigheter om folk inte är snäll och trevlig mot han

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag brinner för att RPa. Och vill förmedla till mina tittare på twitch att också gå med i eran server. Men samt att jag tycker att rpa över lag är så himla roligt

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? En av mina kompisar rekomenderade eran server och jag vill vara på en server där det är lite mer aktivitet och inte på den tidigare servern där det är typ 15 till 0 personer inne som max.

Hur hittade du Unive? En streamer rekomenderade servern och jag ville gå in och titta lite och fastnade direkt

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag ska lära mig nya saker och skaffa kanske nya vänner. Jag är väldigt blyg IRL så detta kan ge mig en chans att få bort det!. Och att någon kom komma in på FBRP

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Föregå med gått och seriöst rp. Så jag får lite conent till min twitch och youtube

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag rä inte så aktiv då det är mycket lall rp på dem andra servarna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka