Nekad FakeZlatan | Medlem ansökning [AFFE], [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FakeZlatan

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198422433101/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper Johansson

Vad är ditt discord namn? FakeZlatan#5140

Vad är ditt födelsedatum? 27 December 2001

Berätta om din karaktär. Gustav Larsson är väldigt snäll och lugn person. Han bemöter andra med kärlek och respekt och är inte rädd eller blyg för att träffa nytt folk. Men om folk inte bemöter han med respekt tillbaka så kan han få små utbrott och bli lite arg . Men det brukar gå över snabbt då hanteringen av ilska och stress är hans största egenskap. Han misstänkts ha diagnosen ADHD. Gustav Larsson är en 30 årig man som ursprungligen är uppvuxen i smålandskärna Jönköping Men flyttade nyligen därifrån på grund av alkohol problem med föräldrarna, men också för att han ville satsa på att utbilda sig inom något som har med att hjälpa människor att göra. Han var trött på att sitta i ett rum och sortera räkningar på hans pappas företag. Han behövde komma där ifrån för att rensa sina tankar och allt som hänt då han mådde dåligt och var i en depression av att vara i Jönköping på grund av allt som hänt. Så han bor för tillfället hos sin äldre bror i Linköping tills vidare. Gustav Larsson har haft som dröm sedan 22 år tillbaka att utbilda sig som polis eller inom Sjukvården då han vill hjälpa folk som mår dåligt och stå upp för samhället så att det blir en tryggare plats för alla att Vistas i. Gustav har en väldigt stor pansion av att vara på gymmet och tillbringar runt 2 timmar både morgon och kväll med ett pass på gymmet. Kan bli längre beroende på om han har tid och möjlighet. Intresset av att träna på gymmet och bygga muskler kom från hans bror som tävlade i tyngdlyftning och har fått många tips och trix av honom och det var där allt började.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Det jag kan tilldela till servern är att ha en så hög rp nivå som jag kan. Jag kommer följa reglerna och är det något jag som jag ska göra ingame som jag är osäker på om det är okej eller fel så kommer jag kolla upp det och spela med snusförnuft. Jag kommer också försöka komma med så mycket tips jag kan om jag tycker något borde förbättras på server så bra som möjligt som jag kan.

Men framförallt att ha kul när jag rpar och våga göra saker som kommer att utvekla mina förmågor inom rpandet

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Den största anledningen till att jag söker till just eran server är för att jag letar efter den perfekta servern som passar mig och där det finns aktiva personer dygnet runt. Med seriöst rp, stafs som tar hand om personer som beter sig dåligt eller bryter mot reglerna. Jag har fått många inbjudningar och rekommendationer från både streamers och spelare från andra servrar som berättar mycket gott om er. Men också för att jag vill utveckla mitt personliga rp på olika servrar och lära mig nya saker som inte finns på andra servrar. - Vart har du spelat sedan innan?

Hur hittade du Unive? Jag hittade eran server genom att många streamat på twitch när dom kör på eran server. Och då blev jag nyfiken och var tvungen att ge den ett försök

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara så seriös som möjligt och inte lalla runder och förstöra för andra människor. men jag vill även kunna uppnå en så rolig och seriös rp upplevelse som möjligt. Jag kommer vara en aktiv spelare samt föregå med gått exempel mot andra så dom tycker att jag är en bra medborgare

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag ser mig som en väldigt aktiv spelare som kan vara inne flera nätter i sträck då jag brinner för att rpa. Jag kommer hela tiden oavsett om jag har en dålig dag eller möter på någon som rpar på dåligt sätt göra mitt bästa och föregå med gott exempel och göra mitt bästa för att eran server ska utvecklas och bli ännu större än vad den är idag!. Mitt mål inom arbetslivet är att jobba antingen hos polismyndigheten eller inom sjukvården och uppnå mina mål som min karaktär har.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Har spelat på voltex RP, Götebors stads RP, Lynx RP och Out Of Reality RP. På alla dem servrarna var jag aktiv runt 20 timmar om dygnet för att få in en fot på servrarna men sen märkte jag att den sakta började trappas ner till drygt 3-5 stycken aktiva så det hände inte så mycket och jag har nu letat aktivt och hittat er.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka