Accepterad FakeZlatan | Ban överklagan [Wolfz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FakeZlatan

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198422433101/

Ditt Hex-ID: 11000011b8c1d4d

Vad är din discord tagg? FakeZlatan#5140

Vem var det som bannade dig? W1ND3D

Hur lång tid var din ban? 6 dagar 28 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledningen till att jag blev bannad var att jag enligt bannen körde som en terrorist.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dem banande mig för att jag körde för fort i trafiken och för vingligt i trafiken

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde på motorvägen på väg till stan för att laga min bil på mekonomen. Sen ringde mig kompis och bad mig hämta honom vid affären i sandy så jag var tvungen att vända om och bilen sladdar till och jag körde in i kanten precis när en polis åkte förbi. Sen blev jag kickad och såg att jag blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag tycker det var lite fel att banna mig. Då jag inte riktigt ser att jag gjort något fel. Visst det kanske var lite sunt förnuft att vända om på motorvägen men inte så farligt att jag förtjänar en ban på det!

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte vänt mitt på motorvägen utan istället köra till stan och ta en annan väg som leder mig till sandys igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag absolut gjort. Och ja jag kommer absolut göra saker annorlunda. Till exempel tänka efter innan jag gör någonting om det är okej att göra det istället för att göra det igen och riskera en permanent ban.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka