Accepterad fakeoppsen | Ban Överklagan [VOID]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fakeoppsen

Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198963504791/

Ditt Hex-ID: 11000013bcc3697

Vad är din discord tagg? fakeoppsen

Vem var det som bannade dig? Void

Bild på banmeddelande: View attachment image555.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag ej rpa på skador tillräckligt bra

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min vän körde bilen men fick sladd och volta och vi rpa med röst men jag glömde att skriva (/me yr och blöder) typ 7 sek efter att vi hade voltat åkte vi iväg som inget det var ochså fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var ej en felaktig ban. Ångrar bara att jag rpa så dåligt på skador å ska tänka på det extra framöver!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja har blivit bannad några gånger för småsaker som powergaming som var min senaste ban men jag är snabblärd så jag strävar efter att ej göra om samma misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rpa bättre med hjälp av tex /me det är det jag tror jag skulle gjort

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer sträva efter bättre rp när det kommer till att krocka. Jag kommer försöka så gott jag kan! :)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, Skulle velat tillägga att jag har dyslexi om det är lite dåligt skrivet!

Vad jag förstår så är du redan unbannad då det var 2 timmar kvar, men i säkerhetsskull så godkänner jag denna överklagan ändå då du verkar förstå dina regelbrott :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka