Nekad fakeoppsen | Ban Överklagan [Complain]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fakeoppsen

Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198963504791/

Ditt Hex-ID: 11000013bcc3697

Vad är din discord tagg? fakeoppsen

Vem var det som bannade dig? Complain

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt en grundregel för att jag ej tänkte långsiktig. Jag dog fick vård å sedan åkte jag och plocka kroppar utanför mitt gänghus å sedan tog jag dem t sjukan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag dog och sedan tog de mig t sjukan och ja fick vård. När jag hade fått vård så åkte jag och plocka våra kroppar utanför gänghuset å tog dem t sjukan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker bannen var giltig. Jag tycker bara att jag har lärt mig av bannen och kommer tänka extra på NLR.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannan tidigare för tex vdm när jag dsyncha på en kille som sprang på vägen men fick unban för de:)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att tänka på nlr. Å nt riktigt direkt åka t gänghuset å plocka kroppar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Jag kommer för det första tänka extra på NLR och bara göra roliga scenarion och rpa!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja. Vill tilläga att jag ångra mig och ville gå tbx t rpandet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka