Accepterad fakeoppsen | Ban Överklagan [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fakeoppsen

Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198963504791/

Ditt Hex-ID: 11000013bcc3697

Vad är din discord tagg? fakeoppsen

Vem var det som bannade dig? Alexandar

Bild på banmeddelande: Ban1.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog en kille som sparkade på min vän

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde mina vänner till sjukan efter en helikopter krock som jag överlevde. Sedan efter att alla hade fått vård så kom en kille inne i sjukan å slog oss sedan sa han att vi skulle gå till auto parkeringen. Så vi gjorde de då hoppade alla mina vänner ut ur bilen förutom jag å alla började slåss några hade knivar några hade inget å några hade basebollträ. Jag satt kvar i bilen en liten stund tills jag såg att en kille stampa på min vän så jag hoppade ut och slog han 2 ggr sedan hoppade jag in i bilen igen. Sen blev jag bannad 1 dag för lall.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den var felaktig för att ingen annan av mina vänner fick ban som slogs hela tiden och att jag slog killen av en anledning för att han sparkade på min vän.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lite banns tidigare som för tex vdm när jag dsyncha på en grabb så att han dog.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja stannat i bilen och låta min vän dö.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej för den var felaktig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka