Nekad fakeoppsen | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fakeoppsen

Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198963504791/

Ditt Hex-ID: 11000013bcc3697

Vad är din discord tagg? fakeoppsen

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: ban killfx.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har faktist ingen aning för jag har aldrig använt mig av kill fx eller andra tredjeparts mjukvaror.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Har ingen aning faktist för var ej bannad igår och jag spelade knappt unive igår idag när jag skulle spela insåg jag att jag var bannad för att ha använt mig av killfx

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var felaktig för jag har aldrig använt mig av kill fx ifall det finns bevis på att jag har använt det så vill jag gärna se det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad vid vissa tillfällen förr. För tex suntförnuft och powergaming

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingenting

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej för jag inte gjort något fel. Men en fråga kommer jag få tbx mina roller?

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka