Nekad FakeFaygoozz | Ban Överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Faygoozz

Icke Medlem
Meddelanden
361
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198997759736/

Ditt Hex-ID: 11000013dd6e6f8 (Hex)

Vad är din discord tagg? _jonte1337

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-28 222429.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var längsen och hade dåligt konekvenstänk och tänkte mig inte för och ångrar det berättar mer nedan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Började spela på unive / multi 2020 men det jag minns var att jag blev bannad som staff pågrund av att jag var ung och dåligt konsekvenstänk combatloggade som staff för det fick jag 15 dgrs ban och pallade inte vänta därför så dum som jag var så gick jag in i philips DM och prata illa om både unive och honom och efter det började jag spela på en server som bråkade mycket med unive och det var därför jag fick BL, och ångrar såklart det jag gjort och det kommer såklart inte upprepas. Det var ungefär 2 år sen det hände, unive var min första rp server och den RP servern jag faktiskt gillat och kommit in på som jag varit på längst och mäst. Men skulle varit kul om jag fick komma tillbaka har mognat till väldigt mycket och hoppas att jag då kan få en extra chans.

Jag hoppas att detta går att lösa då det var längesedan det hände och ångrar mitt gamle beteende och efter dess år har jag hunnit mogna till.-

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjort fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aa hade en del bans förut 2020 - 2021 innan jag blev BL men har mognat till nu

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut inte skrivit dåliga saker om servern och philip och haft mer respekt, och även lydit reglerna bättre när jag var både spelare och staff.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka