Accepterad FakeDiesel | Medlem ansökning [kallstrom]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FakeDiesel

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dante

Vad är ditt discord namn? FakeDiesel#4767

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kenta och är en fotbollskille Kenta har alltid älskat fotboll, Kentas föräldrar är från olika länder men dom möttes i Sverige när dom var på en festival det var ett band som var känt över hela världen då möttes dom, Kentas pappa kommer från Sverige och hejar på Malmö FF, Kentas pappa jobbar som lastbilschaufför och är mycket stolt för det för han får upptäcka hela världen när han åker med last. Kentas mamma Erika kommer från Tyskland och hon har bott där i hela sitt liv men hon kom till Sverige för den stora festivalen. Kentas mamma jobbar som mekaniker och håller på en massa med bilar hon är riktigt duktig på det. Kenta är halvt svensk och halvt tysk men han älskar båda länderna, hans språk han pratar oftast är svenska för hans mamma lärde sig svenska, men Kenta håller på att lära sig flytande tyska...

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål är att få jobbet som Polis i unive. Jag vill bli en uppskattad Polis som jobbar på en hög nivå och jag vill ha en ganska bra lön, sedan när jag har kommit en bit och lärt mig vill jag köpa mig en Toyota Supra som jag kommer Full trimma och gå in med alla mina pengar. Sedan vill jag också testa på Sjukvården (ambulansen). Mitt mål e att få servern mer rp och att spela så verkligt som möjligt och göra något jag tycker om och ha kul och kanske få mer vänner.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra scenariot så kul som möjligt att man ska ha roligt på båda sidor

Hur hittade du Unive? Jag har hört mycket bra om denna server. Det är många kändisar som spelar på denna. Och när man söker på ''swe'' kommer unive upp som topp 1. Sedan spelar dom flesta jag känner kör unive. De är också mycket spelare inne vilket gör de bättre och kändare och mer positivt att börja spela på

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka