Inaktuell FakeDiesel | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FakeDiesel

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dante

Ditt discordnamn: FakeDiesel#0001

Ange ditt födelsedatum 8 Mars 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill med stuff för att jag känner att denna servern har mer och utveckla på och sedan att jag kan vara med på den resan Jag har tidigare erfarenheter på andra servrar och jag har varit staff på Unive tidigare men hoppat av.Men nu vill jag fortsätta och vara staff och jag kommer nog vara en bra tid framåt Jag vill bli straff för att jag gillar när det blir rätt och jag gillar att vara med och hjälpa utveckla servrar och bara pusha liksom så att det ska bli så bra som möjligt sedan så gillar jag Vad straff allmänt Alltså det är något jag har gjort en längre tid av min five vän resa så att säga så det är något jag är bra i Jag är kunnig om de flesta reglerna alla skulle säga när vi kunde någon kommandon jag är bra på regler så vidare. Jag gillar också allmänt att hjälpa personer även i scenario nog sen att sak ska berätta Jag lyssnar på båda parternas sida i ett ärende Jag är väldigt tålamod jag har bra tålamod menar jag och ja jag är bra på det här hemmet Jag tar scenarierna bra Jag vet hur det ska vara Jag är allvarlig när man ska vara och jag är som man ska vara i de Situationerna så att säga

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag går ju i skolan då vann men jag kommer ju vara Så aktiv jag bara kan efter skolan och på helger och lov just nu är det ju påsklov så då kommer det bli väldigt mycket staffande även på dag och natt Alltså man har ju mycket mer tid och så att säga men sen efter påsklov och så vidare då kommer jag ju vaktel på eftermiddagarna efter fyra ca 3 Vissa gånger men fortfarande aktiv rätt mycket

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive en stor del av min är betydde är väl bara att jag har tagit pauser ibland då Det har varit mycket i skolan och så vidare Men nu är det rätt klar sikt men jag har spelat som både ambulans Jag har spelat som polis vilket jag gör nu Sedan har ju varit Krim och så vidare och så vidare Men jag spelar rätt länge på unive

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag tidigare erfarenheter jag vart straff på ett antal ser du då Jag har bland annat värsta på den här serven unive Det var för ett litet tag i sen kanske ett år eller så vidare Men efter den perioden så har jag varit staff på att han 200 server men Ja nu vill jag bli straff på den här sedan för jag tycker den bästa och så vidare

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka