Ej Antagen Fakebenne! | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fakebenne!

Medlem
Meddelanden
124
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad heter du på discord? fakebenne.cfxv2

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001413e0f29

Ange ditt födelsedatum 30 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer kunna vara aktiv på lov från 05-00 och på helger ksk från 08-00 men på veckodagar kmr det vara från efter skoltider till typ 23 eller 00 beror om det är prov den veckan eller sådant.

Hur länge har du varit medlem på Unive? i ungefär en månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachme...79872953893cadf00543e6ac70509d363092b7365f76&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt ska man övervaka servern och se till att alla håller en bra rp och man ska se till atta alla trivs och att folk ej lallar och om folk ej sköter servern så ska du tillsamans med staffs om banen ska förlängas försöka få bort den personen från servern annars ska du bara en /svban på personen

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag tycker att det är väldigt roligt och jag kommer kunna hjälpa folk att trvias på servern då jag är väldigt aktiv och då jag oftas är på ställen där många är så om folk lallar så kmr jag kunna be dom att sluta och göra så det ej händer igen att folk lallar tex marjas eller sjukhuset.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Koruption är tex du som servervakt använder dina perms eller din roll för att styra över folk tex du kan ej göra saker mot mig då jag är servervakt så ska man ej bete sig man ska ha ett bra betende då du ska övervaka över spelare eller ett annat exempel är vi säger du är kriminell någon snut ska loota dig och du vill ej tappa saker så du bannar den och säger hejdå du rör ej mina saker det är koruption eller abuse. Abuse kan också vara att du använder dina perms för se vart folk är för tex du ska storma ett gäng hus så ser du vart dom är och gömmer sig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka