- Meddelanden
- 45
- Reaction score
- 1
Blacklist-referens
ID: 612 — Övrigt
Anledning: Fuskar
Personal: .william07.
Datum: 2026-02-13
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag förstår varför jag blev bannad och vill klargöra att jag tycker att det var rätt beslut att bli bannad. Och jag erkänner att jag fuskar
Sedan ett tag tillbaka har jag varit bannad och insett att det var fel och jag ångrar det. Om jag skulle få chansen så ska jag följa reglerna till punkt och spela schysst.
Tar du ansvar för det som hände? ja, det var mitt eget fel att det blev som det blev. Jag valde att fuska och jag är med på att det var fel.
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag tyckte inte alls om att jag var tvungen att fuska, och jag har bestämt mig för att alltid följa reglerna.
Varför ska vi ge dig en till chans? Ni ska ge mig en till chans för att jag inte kommer fuska eller bryta mot några regler igen. Den här gången kommer jag spela för att verkligen ha roligt och bidra till att andra också har en bra upplevelse när de spelar med eller mot mig.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej, jag har inga bevis jag erkänner det jag gjorde och tar ansvar för att jag fuskade.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja