- Meddelanden
- 49
- Reaction score
- 1
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 872514941012299777
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag gjorde fel och fear rpa. Jag blev ner skjuten och när dom sprang fram och riktade mot mig så låg jag kvar på marken och rpade på mina skador. Men det blev för mycket rpande på skador sen när jag reser mig upp klickar jag på musen och träffar han ena personen. Men tar upp händerna för det var fel men hinner dö innan jag tagit upp dom helt.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Ja tycket att det var delvis fel och inte. Jag tycker att om man blivit skjuten 3 ggr så ska man direkt föras till sjukhus du kan inte röra dig. Inte ställa dig upp och ta upp händerna men visst jag sköt han det var fel.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nja tror nt de
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 872514941012299777
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag gjorde fel och fear rpa. Jag blev ner skjuten och när dom sprang fram och riktade mot mig så låg jag kvar på marken och rpade på mina skador. Men det blev för mycket rpande på skador sen när jag reser mig upp klickar jag på musen och träffar han ena personen. Men tar upp händerna för det var fel men hinner dö innan jag tagit upp dom helt.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Ja tycket att det var delvis fel och inte. Jag tycker att om man blivit skjuten 3 ggr så ska man direkt föras till sjukhus du kan inte röra dig. Inte ställa dig upp och ta upp händerna men visst jag sköt han det var fel.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nja tror nt de
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja