Nekad Fake_FaZe_RAZER | Medlem ansökning [Falkenberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fake_FaZe_RAZER

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198966013779/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? Tekniker_Shrek#6584

Vad är ditt födelsedatum? 28 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anton Andersson och han e 21 år gammal och han har 2 syskon en lillebror och 1 storebror, dem har flyttat runt väldigt mycket Anton bodde med sin pappa det värsta och hans lille bror han inte har träffat bara hört om bor med mamma och Max bodde oxå med mamma dem flyttade ner till orten men Anton och deras pappa bodde kvar i Norra Unive

Hans pappa slog Anton väldigt mycket under åren för att han drack efter som att mamma lämnade honom och det gjorde då att han började dricka som sagt och slå Anton, och När Anton fyllde 10 år så stack hans pappa och han har ej sätt honom sedan dess Anton tror att han har drogat eller druckit ihjäl sig själv

Antons intressen e att mecka med bilar och att sälja dem för en kul grej, han älskar BMW, Volvo, Mc det e hans favorit fordon finns knappt ngt mer han älskar än en BMW M2. Anton är även en väldigt tuff av sig han e inte så rädd för att bli rånad för att han har byggt upp mod för hans far skrämde honom mycket så han e van med sånt skit och han backar aldrig ut ur en fight han kan ta ett ett slag eller två för han blev så ofta slagen så han kan ta stryck.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem i Unive rp eftersom jag har spelat mycket FiveM och vet hur man rpar på ett bra sätt. kommer dessutom vara en person som kommer att förbättra scenarion i Unive och till exempel göra visa scenarios mycket längre än normalt för att dessutom göra det roligt för mig och andra att spela.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att bli intreserad av Unive e just den RP ni har jag har spelat ett tag på er server och det är nog ett ut av det mest intresanta jag har RPat på det e en väldigt bra server så jag vill ta mig vidare på den

Hur hittade du Unive? Jag har hört mycket om er server och jag blev rekomenderad av mina polare för de tycker denna server e intressant med

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med mitt rollspel e att förbättra serverns RP och att ha roligt för att det finns nästan inget jag gillar mer än RP tar det på största allvar därför söker jag till medlem

Vad har du som mål att uppnå på Unive? bra seriöst RP och kanske skulle kunna få nytt jobb och att andra ska ha roligt med seriöst RP och försöka få nya människor komma in och spela på unive.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag har ingen server jag e med i och jag har inga planer på att gå med i ngn annan server jag klarar mig skit bra här

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det är upfattat ni tar er tid e ej här för att stressa enbart för att köra RP och har roligt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka