Nekad Fake Mannen | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fake Mannen

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Efe

Vad heter du på discord? Fakemannen_07 Fakemannen11

Ange ditt födelsedatum 15 December 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till Medlemskaps ansvarig är hur jag älskar att hjälpa dem icke medlemmarna som jag kan lära servern till samt hjälpa Unive communityn mycket bättre samt hjälpa de medlemmar som inte fattar mycket om servern för att jag har varit i Unive i 1 år nu och fattar allt om servern. Samt så har jag varit Helper och Medlemskaps ansvarig så jag har erfarenheter inom staff teamet och på sistone har jag sett att det har varit mycket inaktivt det kan vara för att det är sommar men jag kommer ändå vara aktiv i min semester tid och kommer köra intervjuer när jag har tid. Så jag är jätteaktiv i forumet samt i Discord! Vi alla har varit icke medborgare och tycker bara att alla ska ha det bra så att unive växer som community!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag har mycket erfarenheter inom detta och samt så kommer jag vara jätteaktiv så de icke medlemmarna inte behöver vänta 1 dag på sin Medlemskaps ansökan det kan vara samma med sin intervju! Jag kommer vara den mest aktiv M-An ni har sett samt så är jag kunnig på att ta intervjuer snabbt och effektivt! När jag var medlemskaps ansvarig så stog det 6 personer för att ta intervju i samma dag, men sen så tog jag 6 intervjuer på 3 timmar men sen så var alla m-a aktiva igen! Jag menar inte att de inte är aktiva men jag kan göra det mer aktivt!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta de personer som ska ta intervju och i bara Discord så ska du alltid säga Hej,Tjena,Hur mår du, redo? Så de vet att du är trevlig mot dem så de blir mer avslappnad i intervjuen så det inte känner sig stressad. Vi säger om den personen som tar intervju är stressad så säger jag till den ta ett djupt andetag och fortsätt!

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag tycker att om man ska vara medlem på unive ska man läsa reglerna för allting börjar där i ens unive karriär. Man kan slåss,Man kan skaffa jobb. Nu när jag är där så kommer jag snacka om jobben. När man är medlem så kan man skaffa jobb på unive. Men man får aldrig vara lallig om man ska ta en jobb intervju eller om man ska börja jobba. Vi säger att du jobbar på marja-Lisas och du är personal-Ansvarig, Då har du rätt till att anställa och ge roller. Men du kan inte gå runt ge jobb till alla och ge roller till alla som ber om roller. Du måste ta det på allvar. Men när man kan börja slåss när man är medlem. Man ska inte bråka i allmäna platser som piren eller torget. Då blir du kickad för sundförnuft för de är inte vad personer skulle göra irl.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De kraven jag vill att de ska ha för att bli medborgare är........ Jag tycker man ska kunna alla grundregler som är, CopBait, Combat logging, powergaming, NLR, RDM, VDM, Meta Gaming, Sunt förnuft, Fearrp. Om man bryter nån av dessa så är konsekvenser till exemple kick eller ban! Helst måste de veta grundreglerna för att bli medlem på staden unive. Men om den tar lång tid att svara på sina frågor så kommer jag automatisk neka för att han kan kolla på forumet vad grund reglerna är jag tar in perseoner som är bra inte lallare in i unive. Samt så måste de få rätt på frågorna ig!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att inte ge medlemskap till alla bara de som har skivit en bra ansökan och en bra interview och att inte fuska.

Hur ser din aktivitetet ut? 15.20-18.35 18.35-21.00 träning Måndag 09.45-22.30 Tisdag 15.45-21.00 Tisdag 10.00-22.30 Onsdag 14.45-17.30 17.30 19.00 träning Onsdag 09.00-22.30 Torsdag 15.45-18.30 18.30- 20.00 träning Torsdag 11.00-22.30 Fredag. 13.20- 23.30 Fredag Lördag 09.00 23.30 09.00-23.00 Söndag 09.00 16.45 16.45-18.30 Träning 18.30-21.30

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej!

Nekad Plagiat.

Låser & Arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka