Accepterad Fajjan | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fajjan

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Fajjan

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198969458550/

Vad är ditt discord namn? Fajjan#8166

Vad är ditt Hex-ID? 11000013c270f76 (Hex)

Hur gammal är du? 16+

Berätta om din karaktär. Min egna karaktär heter Walter Eriksson och han är född år 1990 och han föddes i Sundsvall.
Walter har alltid varit väldigt social och umgicks mycket med vänner i sina yngre dagar.
Trots Walters sociala kompetens inom rätt umgänge så hade han det väldigt svårt hemma.
Hans Mamma gick bort i cancer när han var 13 år gammal och sedan dess har hans pappa börjat missbruka alkohol samt sömnpiller och till och med fler olagliga substanser för att kunna klara sig igenom dagen, han började även ta ut sina arga och ledsna känslor på Walter i form av fysisk misshandel. Denna fysiska misshandel ledde även till psykiska problem för Walter, vilket är väldigt förståeligt eftersom han blir dåligt behandlad av sin pappa och tvingas leva en stor och viktig del av hans barndom utan hans mamma.
Detta ledde som sagt till att Walter umgicks mycket med kompisar istället för att vara hemma och tvingas bli utsatt för hans pappas fysiska misshandel som i sin tur kan ses som psykisk misshandel med tanke på de hjärnspöken som Walter ficka på grund av detta.
Walter´s vänner som han umgicks med höll även på att fixa och meka mycket med bilar, detta smittade då av sig på Walter och han blev tillslut väldigt duktig på att fixa med bilar, med tanke på att han var i 14-15 årsåldern här höll han och hans vänner då på mest med EPA traktorer. Men när Walter var 15 och han gick i 9:an och det var dags för hans gymnasieval fanns inget annat i hans huvud än att gå fordonslinjen, det blev inte heller några problem för Walter att komma in då han hade ett meritvärde på 234 vilket är relativt bra och mer än tillräckligt för att komma in på fordonslinjen på praktiska gymnasiet i Sundsvall där han valde att gå. Gymnasiet var en väldigt bra och rolig tid för Walter trots hans psykiska trauman och allt i hans liv var på bättringsvägen.
Walter älskade gymnasiet eftersom han fick gå med sina tidigare vänner och hålla på med något som han älskade, och tillslut när han gick ut gymnasiet var han betraktad som den bästa mekanikern som någonsin gått där.
Parallellt med detta började även Walters pappa komma upp på fötter igen och slutade med sina beroenden. Walter´s pappa ägde även en bilfirma som specificerar sig på att lacka och allmänt snygga till bilar, hans firma hette vianor. Faktumet att hans pappa var ägare gav Walter ett stort försprång när det var dags att kliva in i arbetslivet efter studenten.
Walter fick såklart jobb där och jobbade väldigt hårt relativt länge, när han var 27 år gammal gav hans pappa över firman till honom och han blev ny chef på vianor. Han drev företaget och varit väldigt omtyckt av all runt omkring honom men samma år som han skulle fylla 30 år kände han att han vill testa något nytt, han kände att han var ämnad för större saker än att bara vara hemma i Sundsvall på hans medelstora firma. Han bestämde sig då för att flytta till grannkommunen för att bygga upp ett nytt liv.
Walter är väldigt snäll mot alla han träffar och tänker alltid på affärerna i första hand, dock har Walters förflutna gett han psykiska ärr och han tar väldigt lätt åt sig om någon säger något taskigt till honom, han över tänker även mycket och hans pappas misshandel på honom har även gjort honom väldigt osäker på sig själv, trots att det var så länge sedan. Men som sagt är han väldigt kompetent i sociala sammanhang och är väldigt taggad och nyfiken på ett nytt liv i grannkommunen.
Utbildningar och arbetserfarenheter:
2005-2008 fordonslinjen på praktiska gymnasiet i Sundsvall.
2009-2017 Anställd på Vianor
2017-2020 Chef på Vianor

Varför ska just du bli whitelistad? Jag anser att jag ska bli whitelistad på eran server för att jag tror att jag kan bidra med seriöst RP och hjälpa er server i rätt riktning. Jag kommer även vara väldigt aktiv på eran server så om ni vill ha seriösa spelare med bra rp borde ni whitelista mig.

Hur många timmar har du på FiveM? 400

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka