Accepterad faiser | Medlem ansökning [Röda gubben]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
F

faiser

Gäst
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel Grybäck

Vad är ditt discord namn? bamse7019

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Peter Pan, är 21 år gammal växte upp strax utanför Göteborg. Peter är en ganska så lätt kränkt kille men detta skulle han aldrig erkänna till någon, Peters familj dog i en stor bil crach när han var mindre han var den ända som överlevde olyckan detta led till att Peter är lite känslig. Från sina moppe år har han sprungit runt o meckat med allt från mopeder till bilar detta gav honom ett stort intresse för jobb som t ex falk eller Mekonomen. Han är nyinflyttad i stan och planerar på att ha en stor del av sin framtid i staden. Planerna är inte satt för Peter än han kommer ta dagarna som de kommer och låta livet flyta på runt honom. Eftersom att han är så pass ny i stan kommer han behöva skaffa lite nya kontakter/vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har gott om fritid att spela/rpa på detta kommer orsaka till att jag kommer vara online mycket på servern, samt håller jag en hög rp nivå detta gör jag tack vare mina gamla erfarenheter på servern har rpat från och till i ca 2 år nu.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Så som jag ser på det är, rpn måste spelas för båda parterna om jag t ex skulle fly från snuten och hamnar till fots så ska man om man blir tacklad eller så låta polisen vinna senariot via att inte forstätt springa efter nått har hänt med din karaktär och om du springer länge är det stor chans att polisen hade varit mer väl tränad och med det kan man till slut ramla ihop av trötthet. Då låter man polisen vinna senariot för att hålla uppe en hög rp nivå och göra det lite roligare att spela på servern.

Hur hittade du Unive? Har spelat på servern förr, från en början visade min kompis mig servern... ''OM NI SKULLE NEKA SNÄLLA SKRIV VAD JAG SKULLE BEHÖVA UTVÄCKLA''

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka