Accepterad failman370 | Medlem ansökning [420]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

failman370

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198383141508/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludde

Vad är ditt discord namn? Fake Taxi#0987

Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 23 år gammal, hoppade av skolan innan gymnasiet och har nu fått upp intresset för bilar och skaffat sig ett jobb som slaktare men drömmer om att jobba på postnord, Han går alltid runt med ett leende på läpparna och är trevlig mot alla även om han kanske inte alltid är så glad själv men oavsett humör bidrar han med en bra och glad attityd mot andra, han älskar allt inom bilar, alltifrån styling och trimmade motorer till olika bil och mc märken och modeller. Han är inte längre så intresserad av sport men har börjat få upp ögonen för bowling då han fortfarande tycker om att röra på sig lite granna. Hans högsta prioritet i livet är att ta sitt körkort och skaffa sig en egen bil och motorcykel som han kan modifiera till eget tycke

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle säga att jag ska bli medlem då jag är påläst om alla regler som gäller och är mogen nog att följa dem även om det innebär motgång för min karaktär i spelet. Jag har inte heller några anledningar att bryta mot reglerna då detta är den enda vettiga svenska server jag har stött på och polarna lirar på denna och man spelar väl mestadels för gemenskapen och nöjet. Har inte heller några problem att bjuda på mig själv vilket gör att scenarion blir roligare och det hela blir en trevligare upplevelse för alla.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan erbjuda en trevlig upplevelse med glada miner för både mig och andra på unive där man inte klagar på motgångar och följer alla regler

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att oavsett om man skulle bli av med sina saker eller en del av dem så ska man inte klaga för de, det finns motgångar i verkliga livet med

Hur hittade du Unive? Mina polare tjatade på mig att börja spela fivem igen och då detta är den enda vettiga svenska server jag har lyckats komma över var det ett självklart val

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka