Accepterad Faihnn | Ansökan till Servervakt | QT |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isselito

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Isaac

Ange ditt födelsedatum 7 Mars 2007

Vad heter du på discord? Faihnn#8390

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Asså de beror lite på men kan försöka 4-6 timmar om dagen om jag inte ska bort dårå

Hur länge har du spelat på Unive? Sen den hette multistaden

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hålla koll i chatterna så inga bråk uppstår och hålla koll i vcn så de inte uppstår bråk där också och vara trevlig mot alla andra i staff teamet och dom som e medlemmar också självklart man ska alltid vara trevlig kommer visa mogenhet också och kan dra lite roliga skämt ibland som bara kommer fram osv

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Att kunna hjälpa till i servern ifall någon som e högre uppsatt än mig är offline så försöker jag göra mitt bästa för all bråk som då skulle kanske uppstå slutar

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Bättre rp hos folk och försöker visa mera mogenhet och försöka säga till personer och inte vdma för har sett att de mest händer inne på unive och de vill jag få stopp på och failrp osv och sunt för nuft och inte powergaming tex när man spelar för att få makt och mycket pengar osv

Varför ska just du bli servervakt? För kan bidra med väldigt mycket med alla rp regler och se till så att alla följer dom också även dom reglerna som står i dscorden ska följas inte dom bara för ingame tex att inte plinga en staff utan anledning och all chatt ska vara i rätt chatt och inte tex om jag skriver något i bilder som e iäntligen är till generellt så är de inte bra för de bryter mot reglerna de kan jag bidra med att personer gör rätt för sig och inte gör fel

Varför vill du bli servervakt? Varför jag vill vara server vakt de är liksom att jag vill kunna håll koll så inte personer bryter mot reglerna som finns i discorden som gäller för alla och ingame reglerna MÅSTE MAN FÖLJA för annars finns de ingen ide att rpa om man inte kan grundreglerna för alla tror liksom att de är vanliga gta men de är de inte man ska försöka kunna veta allt rp som man kunskaper om till i verkliga livet för de är drf rp finns iäntligen för man ska kunna klara sig irl så bra som möjligt

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /spec du får en lista över spelarna som är online på unive /spec id du kollar på spelaren /specoff du slutar speca och du kommer på samma plats som när du skrev /spec (id) på nyss /freeze för att kunna frysa en person så den inte kan gör någon. /unfreeze du gör så att personen kan röra sig igen. /skin id du ger skin till perssonen så den kan bytta sin karaktärens utseände (detta är bara för admins) och högre /goto id du tpmar dig själv till spelaren /who id du ser roller typ who 5432 medlem+krimenell /noclip du kan flyga runt och noclip och checka lägget på servern! /bring id du tar perssonen till dig /revive id du återuplivar spelaren /kick id anledning du kickar spelaren från servern /ooc du skriver så alla spelare ser det extra mycket /dv du raderar fordon vill du radera massa på typ pirren skriver du /dv hur många du vill dva /tpm du telepoterar dig till den plats du har satt wach pointen på /clearinventory id för att kunna rensa någons inventory. /giveweapon du ger vapen till personen /setjob (id) (job) (rank) du sätter jobb till personen /givemoney (id) (summa) du ger pengar till personen givecash (summan) du kan också fixa att om inte en bil dvas så skriver dv 4 du raderas alla 4 fordon i närheten SQL/BANS: /sqlban id dagar anledning /sqlbanoffline det är bra och ha en app du kan klippa i så du ser stem namnet så du kan banna stemnamnet! /sqlbanhistory stemnamnet du kollar på perssonens history om den e bannad´eller inte /sqlunban hex id/steam namnet du unbanar perssonen som du vill ska bli unbanad /svban id du bannar i 1 timma only jag har erfarenhet sen innan att du skriver ungefär /sqlban (id) 0.011=15 minuter /sqlban (id) 0.022=30 minuter /sqlban (id)0.044=1 timme (JAG VET INTE MEN DETTA ÄR VAD JAG TROR) CHATTER/ANNAT /clearchatforall du clearar chatten för alla spelare på servern /clearchat du rensar chatten bara för dig! /sc du skriver i staff chatten tror jag /sv du skriver i servervakts chatten /togglename du ser steamnamnet på alla perssoner /toggleid du ser id på perssonen du specar eller annat så du lättare kan banna. /givekey du ger nyckel till perssonen som kanske har tappat den m.m /giveitem id name du ger saken du skriver att du ska ge /setperms elevel du sätter en persson på perms som den kan använda olicka komandot /announce du informerar alla på servern i ooc chatten då står det /v namnet på ett fordon m.m som du vill spawna fram.

Är du whitelistad på serven? Ja de är jag

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har aldrig varit bannad och vill ej de heller

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej de har jag inte, inte vad jag vet nu men aja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka