Nekad Fafa | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Fafa

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? MarioHaso

Vad är ditt discord namn? fafa -jeo5772

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Fafa Haso

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? kreativ, rolig och bestämd

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: (karaktärens bakgrund: jag växte upp och drömde till att bli polis eftersom jag vill bidra till förbättring i samhället. jag tyckte om att se poliser rollspela i servern och jag tyckte att jag ville köra på det också men det kanske ändras till kriminell efteråt beroende på hur det går till. Det kan vara svårt att välja vad man vill rollspela i servern för allting låter intressant och som sagt planen är för mig är att söka till polis så fort jag blir medlem och kör på det. Om jag ser att polis jobbet är svår att rollspela så kommer jag ändra till annat !

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till seriös och engagerat rollspel där jag håller mig till käraktarens beteende och pesonlighet, jag kan skapa spännande och trovärdiga scenario som både jag och de andra spelarna kan ha roligt med.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska inte spela för att vinna och förstöra andras upplevelse och att rollspel kommer att bidra till en bättre upplevelse för de andra spelarena i serven.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag stall en polis bil och fick konsekvenser direkt för att jag visste inte att man fick göra det. Jag blev bannad i några timmar och efter det så höll jag mig till en mer "civillian" roll spel

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Lall regeln tyckte jag lät spännande för att man ska försöka hålla till karaktärens personlighet och inte bara jiddra runt, Duping är också en av reglerna vilket innebär att inte använda bug för att kopiera vissa grejer och få mycket av det och den sista regeln kan vara sexuella trakasseri vilket tyder på att inte tvinga på våldtäkter bara för att emote finns i spelet och man kan få seriösa konsekvenser om man blir fångad.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill kunna ha roligt i servern och tycker verkligen om att man behöver söka till medlemskap för att kunna göra olika saker i servern. Jag vill inte förstöra serverns rollspel och därför söker jag till medlemskap eftersom det kommer ge mig mera chanser att bidra till servern

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vi håller på att granska din ansökan, det kan ta lite mer tid än vanligtvis, var tålmodig.

Discord namn: joe5772

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Tillbaka