Accepterad fadull. | Ban Överklagan [Gabi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bigone

Icke Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199466613092/

Ditt Hex-ID: 110000159c90964

Vad är din discord tagg? ibbeji

Vem var det som bannade dig? Derbi

Bild på banmeddelande: image.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag är på luren men jag blev bannad för fearrp där min vön riktade på skämt fast under klippet såg det seriöst ut och jag körde iväg så dom trodde jag fearrpa då det var på skämt där jag har motbevis på att det var lall och inte fearrp men jag förstår fortfarande mitt misstag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag snackade med vänner sedan valde derbi mig att komma support så jag hoppade där han förklarade hela situationen, han valde att ge mig indragen krim samt en ban, jag visade motbevis på att det var lall och inte seriöst men han ville inte lyssna fast jag förstår de misstaget jag har gjort.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en giltig ban men det är inte fearrp. Jag skulle bara tanka min bil så kommer min vön och vill lalla lite men jag hade ej tid för de så han valde att rikta och jag ber han att sluta osv men han fortsätter och jag visste att de va lall då han senare skrev att han lallade. Jag kör iväg och hans vän avlossade skott utan anledning.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Varit bannad ett fåtal gånger men de va länge sen jag vart bannad faktiskt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde bara ha följt regeln och gå ut ur bilen och ta upp mina händer som en normal människa men jag valde att köra iväg och detta kommer att inte mer ske igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja deklart att inte fearrpa nör det inte var det men man ska fortfarande inte göra det. Detta misstaget kommer att inte ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka