Nekad fadila69 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bigone

Icke Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199486135351/

Ditt Hex-ID: 11000015af2ec37

Vad är din discord tagg? 1.bigting

Vem var det som bannade dig? Emilia

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_4043.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Inte en alls anning fast det jag fick reda på är att jag skjuter in mot gänghus som solo fast än jag ej skjutit ett skott.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Mitt dc konto var hackat och dom använde mitt konto för att kunna ha krim på unive har även bevis dom hade även vpn då jag kollade senaste enheterna ska vart ifrån tyskland så jag tror att någon som ej borde ha tillgång till mitt dc konto har det, dom har helt enkelt använt mitt konto. Ett annat sätt att bevisa att det inte är jag är att ni ska ta hex idt som var inne under regelbrotten som skedde så kommer ni se att det ej va jag eller mitt steam hex id eller något utan det var personen som hackade mitt kontos steam id, och jag tror eftersom ni tog det senaste hex idt som var inne på mitt dc konto så blev det mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Mitt dc konto var hackat och eftersom fivem är kopplat med dc så fick dom mina förmåner vilket var kriminell rollen och medlem har även bevis på att okända vart i mitt konto dom hade även vpn då jag kollade senaste enheterna ska vart ifrån tyskland så jag tror att någon som ej borde ha tillgång till mitt dc konto har det, dom har helt enkelt använt mitt konto. Ett annat sätt att bevisa att det inte är jag är att ni ska ta hex idt från personen som sköt så kommer ni se att det ej va jag eller mitt steam hex id eller något utan det var personen som hackade mitt kontos steam id, och jag tror eftersom ni tog det senaste hex idt som var ingame på mitt dc konto så blev det mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Felaktig då jag ej har gjort detta ifall ni vill hitta riktiga personen så kan ni ta och kolla grabbens hex id vid tiden han sköt i shooting loggsen, och eftersom han hacka mitt konto så förstår jag varför ni tror de är jag fast är inte en sån idiot har även förklarat allt till emilia och snackat me henne och bevisat att det har funnit tyska personer i mitt konto (förmodligen vpn) fast helt enkelt så har dom använt mitt konto för krim

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Har gjort misstag hit och dit fast lärt mig fast lita på mig denna gången gjorde jag inte det, jag är en ärlig person.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Kanske ha säkrare email, lösenord och authenticator app.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka