Nekad fadila69 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bigone

Icke Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199486135351/

Ditt Hex-ID: 11000015af2ec37

Vad är din discord tagg? 1.bigting

Vem var det som bannade dig? Emilia

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_4043.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Inte en alls anning fast det jag fick reda på är att jag skjuter in mot gänghus som solo fast än jag ej skjutit ett skott.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Låt mig förklara igår så var det ganska skumt och jag hade en riktigt konstig känsla att jag var hackad då den svara på meddelanden jag valde då och byta gmail som jag även har bild på ifall det skulle behövas eftersom jag misstänkte att mitt konto var hackat jag var helt enkelt inte online till typ 19:40 eller 50 då lät jag min brorsa spela unive medans jag åt iftar efter jag fastat under hela dagen jag chillade till mig och bedde osv. sen lite senare vid 8 tiden så gick jag till mosken och gjorde en grej som heter taraweeh vilket är när man ber på nätterna till typ 22-23 jag vet att de låter skumt fast jag har inte släppt ett ända skott igår eller min brorsa du kan kolla på min steam, karaktär och allt möjligt jag svär pågud det var inte jag eller min brorsa, jag la mig den kvällen för att sedan dagen efter så skulle jag ha NP, jag tror även jag har mer bevis på att någon hackat in på min dc konto då jag ser att andra enheter är kopplade från etc. stockholm,tyskland när jag själv är ifrån jönköping vilket är väldigt skumt enligt mig och sedan när jag ska in och rpa idag är jag helt blackad för undviker support skjuter mot gänghus som solo och allt detta kom som en chock för mig. SÅ LÅT MIG FÖRENKLA DETTA SÅ VAR DET EJ MITT JAG/MIN BROR SOM KÖRDE INNAN 19:00 DU KAN TA OCH KOLLA HEX IDT SAMT STEAMET SÅ KOMMER DET EJ MATCHA MED MITT OCH EFTERSOM MITT KONTO VAR HACKAT OCH DOM ANVÄNDE DET FÖR ATT KÖRA UNIVE OCH GÖRA REGELBROTT, ISTÄLLET KAN NI TA HEX IDT UNDER TIDEN SOM REGELBROTTET SKEDDE OCH BANNA DET SÅ KOMMER NI MÄRKA ATT DET EJ VAR JAG.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktigt då jag har bevis på att andra enheter är uppkopplade på min dc så därför skulle dom kunna ha medlem och krim vilket leder till att du misstänker mig fast ifall du kollar grabben som stormade gänghuset hans hex id och hans steam och hans karaktär är jag nästan 100% säker på att han ej kommer ha samma som min vilket tyder på att detta är felaktig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. lite dumma val har jag väl gjort sen tidigare och försöker alltid lära mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte kanske ha ett mer säkrare lösernord samt email eller så blev jag rattad ingen anning faktiskt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Asså ärligt jag vet inte.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Senast ändrad:
här har du bevis att på något sätt så har till exempel tyskland,mariestad och stockholm kommit in i mitt konto,
Ifall du vill ha bevis på att jag även ändra gmail för dc eftersom jag misstänkte att jag var hackad så har jag det oxå

Och emilia ifall du kollar på karaktärens namn,hex id,steam allt möjligt så kommer det inte vara samma
Det ända gemensamma är Dcn och det är förmodligen för ja blev hackad

Och ifall du har klipp på händelsen så vill jag jätte gärna se den för vi kommer förmodligen inte heller låta samma eller se likadan ut eller ha samma karaktär eller något

pallar påriktigt inte va bannad för något JAG INTE ENS GJORT
Att jag ens torska mina roller för det ger mig psykos

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka