Accepterad Fadiking06 | Medlem ansökning (jonas__testar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fadiking06

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Fadi Hana

Vad är ditt discord namn? FΛD1#8838

Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Fadi Hana en trevlig människa som har bort i sverige hela sitt liv men hans familj är från irak han har en bror som heter niko iraqi och båda är jätte intresserade av bilar och pizza. Familjen var en väldigt fattig familj och hade ont om pengar som barn blev han rätt så mobbad men växtes sedan upp till en underbar man men single. I ung ålder började han baka pizzor för att kunna skaffa pengar till sin dröm bil en twin turbo VOLVO. Hans bror niko hjälpte honom och de bestämde sig för att dela på bilen när de väl skaffade den. När han fyllde 18 lyckades han skaffa bilen men sedan gick det illa till. Den hamna i en bil olycka och blev helt skrotad som tur var ingen skadad men bilen var inte ens i när heten av reperationer. När Fadi blev 22 år börja han jobba i mekonomen i 2 år där han hadde en underbar tid men lönen var inte tillräklig för att kunna hjälpa sin familj så han flytta över till en bil försäljare investera i en billig kostym men så väldigt dyr ut vilket hjälpte han få jobbet och till slut lyckades han i livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ska bli medlem på unive för har mycket erfarenheter inom rp för har spelat GTA RP ett bra tag nu. Jag vill bli wl på unive för jag tycker att de är en bra server man kan rpa på för det finns alltid någonting att göra när man är inne o rpar. Jag kommer ej spela för makt och pengar utan jag kommer köra för de är roligt. Jag kommer samt kommer samt kunna utveckla min rp med hjälp av att kunna skapa fler roligare senarios som leder till en mycket väl utvecklad senario.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part. Ett exemple är då att tex inte bara polisen lyckas fång tjuvarna varje gång.

Hur hittade du Unive? Jag gillar five m och ville hitta en bra och aktiv server att köra på samt hittade det på twitch av philip 320 samt har den blivit rekomenderat av vänner till mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka