Accepterad Fadiking06 | Chef-jobb ansökan [zmannen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fadiking06

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja lisa

Vad heter du IRL? Jag heter Fadi

Vad heter du på discord? Dazed_Fadiking06#8838

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? Det står 100+ men vet inte exakt

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på marja lisa eftersom för att jag kan ta ett stort ansvar och se till att det är folk som jobbar hårt och visar att dem verkligen vill vara med. Jag kommer göra Marja lisa till den mest aktiva bilfirmman som någon sin finns. Jag kommer få hela staden att prata om marja lisa och få dem bästa ryckten om marja lisa som möjligt. Jag kommer leda marja lisa med hela mitt hjärta och göra bilfirman så bra som möjligt. Jag kommer också ta jobbet väldigt seriöst och kommer bara anställa personer som kan jobba folk som är aktiva folk som vill göra det här och folk som är engagerade för jobbet. Jag kommer se till att kollegorna bemöter kunderna med respekt och trevlig ton. det är viktigt att ha kul för då blir viljan större och man får bättre kvalite. men bara för man har kul så måste det även vara seriös rp mitt mål är att ledda marja lisa som den bästa cheffen någon sin den som har super bra ansvar över bilfirman. En chef som kommer vara super aktiv med personalen och hjälpa dem supporta dem och ge dem peppe talks. jag kan anpassa mig och ta kritik på ett bra sätt för att jag vill alltid förbättra mig själv men jag kan även förbättra andra! folk får gärna komma med förslag på hur man kan förbättra någonting och jag kommer se till att mycket av det händer.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit en väldigt respecterad arbetare för ut. Hade alltid högs säljning per dag jag har väldigt mycket erfarenhet på hur man hanterar kunder och andra personaler jag har väldigt mycket erfarenhet kring om personal ordning och personal hantering har också erfarenhet om hur man leder eftersom jag brukade hjälpa cheffen med att bästama och hantera ekonomi kriser inom bilfirman. Jag kan också hanter stress väldigt bra och jag är bra på att hantera situationer under olika sitvationer. Jag lär mig snabbt och kan lära ut och förklara änu bättre när jag jobbade på marja lisa så lärde jag mig mycket av mina mistag som kommer att hjälpa mig hur personalen känner sig eftersom jagg har varit i samma sko som dem.

Berskiv din karaktär? Min käraktär är 26 år gammal han är single och fukuserar mycket på hans arbete. Han kommer från sverige och heter Fadi Hana. Han har mycket erfarenhet omkring arbeten och om att vara medlem han är välfigt trevlig med alla han träffar och gör så gott han kan för att kunna hjälpa alla med en glad och trevlig legende på han ansikte. Han väkte upp i sverige med väldigt stränga föredrar han mamma brukade släppa saker ibland men inte fraför pappan eftersom pappan va väldigt sträng han lät aldrig honom låt använda electronik tills han hade gjort klart hans läxor. När han va liten så va han altid intresserad av billar och ville bli en mekaniker i framtiden men hans familj hade inte råd för gymnasium. Så han va tvungen att ta postnord arbetet istället. Han har inga syskon och när han va liten så önskade han sig en hund men hans föreldrar hatade husdjur. men i nu tid så samllar han pengar för en engen hund. Fadi behöved flytta runt tills han hittade staden UNIVE när han var 24 år gammal just nu så bot han har med ett stort legende och har aldirg varit så lycklig i sitt liv som möjligt. nu bor han här och har ett stort intresse för bilar, han vill hjälpa människor och vara vänlig, han hittar på roliga saker för att glömma bort det negativa från hans uppväxt.

Hur ofta kommer du vara inne? 4 timmar mellan 5-7 dagar Jag har läxor också att ta hand om eftersom jag går i 9an och det är sista året innan gymnasium men lovar att göra mitt bästa på att köra på serven och vara aktiv

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absoult det är väldigt öppen och trevlig server med bra comunity och en härlig stad med bra regler som inte har en dålig rp så JA ABSOLUT kommer jag fortsätta spela men det skulle va tråkigt i ett tag men kommer inte ge upp

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej alla svenska sörvers har dålig rp eller väldigt få spelare som inte är aktiva

Har du läst våra Regler? Ja så klart tror inte jag skulle bli medlem utan att kunna reglerna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka