Nekad Fadiking06 | Chef-jobb ansökan [zmannen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fadiking06

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja lisa

Vad heter du IRL? Fadi

Vad heter du på discord? Dazed_Fadiking06#8838

Hur gammal är du? jag är 15 år gammal

Hur många timmar har du på Fivem? Det står 100+ men vet inte exakt

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Ingen har velat ha jobbet på några dagar nu och jag känner på mig att jag kan hantera chef ledar skapet jag är också just nu en gruvarbetare men är medlem jag är en og och har spelat väldigt länge

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har faktist för länge sedan arbetat på marja lisa jag va en väldigt respekterad arbetare och hjälpt alltid de ny anställda kunderna älskade mig men det var en arbetare som va avensjuk och han blev chef efter som vår älskade chef flyttade till sekuritas och då blev abetaren anställd som chef och sparka mig

Berskiv din karaktär? Jag är en 26 årig man som bor ensam. Jag älskar att hjälpa folk jag har bort i den här staden jätte länge nu och är en pålitlig person. Jag brukar för det mesta hjälpa folk sjutsar grattis osv och jag är allmänt snäll och trevlig mot alla jag bruka också hjälpa människor som är ny i staden (alltså hjälpa dem få mobil bankort id kort körkort osv

Hur ofta kommer du vara inne? nästan varje dag men jag går också i 9an just nu så har många läxor också att ta hand om innan jag kan köra men jag kommer föröka mitt bästa att vara inne i serven så mycket jag kan

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja så klart det är skit kult att rp och att leva ett liv där du inte behöver göra något förutom att lägga en massa tid på spelet

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej alla servers är dåliga (ingen disrespekt) men Unive har en SUPER BRA community och en super härlig fivem server KEEP UP THE GOOD WORK!!!

Har du läst våra Regler? Absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka