Nekad Fadiking06 | Chef-jobb ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fadiking06

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mcdonald

Vad heter du IRL? Fadi Hana (jag heter så i spelet också)

Hur gammal är du? 14irl 21 eller 22 i spelet

Hur många timmar har du på Fivem? Jag kan inte se det men om jag skulle få sägga så har jag redan spelat över 3 veckors värd av timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag har försökt att jobba på fler andra jobb men antingen så har det varit en dålig chef (vilgot i marja lisa) eller så har de inte velat ha mer anstälda personer

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? mcdonald är en resturan som alla gillar kom så får ni ett härligt glädje skänsla på dig

Berskiv din karaktär? Jag är en 21 årig man som har precis blivit sparkad ifrån marja-lisa. Vilgot som är chefen där sparkade mig för ingen anledning. Jag tror det är pga att han vill anställa bara sina vänner men jag är inte helt säker. Jag är väldigt trevlig och har aldrig gjort något dummt jag har erfarenhet om att jobba backom en kassa och jag tycker att det skulle va härligt och få jobba bakom en kassa igen. Jag vill bli chef eftersom jag är bra på att leda och jag är väldigt bestämd. Mitt mål är inte att skaffa pengar utan att få folk att le och det tycker jag mcdonald skulle göra ett bra job på det. Mina vänner och kunder i marja lisa har gett mig väldigt många komplimanger om att jag har en utmärk kundservice och att jag har hjälpt dem väldigt mycket.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne så ofta jag kan igentligen får jag bara spela heligdagar men jag brukar sjuv spela några timmar där jag då spelar fivem

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja så klart Fivem är jätte rolig och bra server där jag verkligen känner mig som en riktig person. Jag spelar också bara på den här serven så det skulle vara veldigt najs att få bli chef på mcdonalds men det gör inget om jag inte blir det eftersom jag förstår hur mycket andra personer också vill ha jobbet

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej inte direkt jag har råkat gå in i andra servers utan att jag märkt det men annars så har jag inte spelat på andra servers

Har du läst våra Regler? Ja det har jag. De viktiga kan jag utan till och de andra kan jag se o så

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka