Dubbelpost Fadiking06 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fadiking06

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198889429768/

Ditt Hex-ID: 11000013761eb08

Vad är din discord tagg? Dazed_Fadiking06#8838

Vem var det som bannade dig? Dysphoria

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: snor fordon och failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag viste inte att jag inte kunde ta en bil plus så står det failrp men jag hade inte skrivit något och min mic va inte på jag tror han/hon blande ihop mig med någon

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag spånnade precis in och landa vid torget sedan så såg jag en lite vit vann så stog helt öppen på gatan så jag trode det va en npcs bil och jag ba körde runt och chilla de sen så blev jag helt plötsligt disconnectad och sen när jag skulle rejoina så kom det up det här

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet värkligen inte jag blev bannad jag tog en bil och körde runt med den thats it inget mer än så

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte haft några andra och som jag sa så hade jag precis joinat och jag är inte en löngare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte kanske skulle ha vetat hur jag skulle kunna sätta på voice chat så jag kunde höra ifall de sa något

Har du lärt dig någonting efter din ban? inte riktigt men om ni vill så kan ni prata med mig på dc och förklara snälla jag vill bara ha lite kul med mina vänner

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka