Nekad Fadiking06 | Ban överklagan[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fadiking06

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198889429768/

Ditt Hex-ID: steam:11000013761eb08

Vad är din discord tagg? FΛD1#8838

Vem var det som bannade dig? Karimoooo

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? skrev i twt något som man inte får säga sa att marja lisa chef ska komma in i support i discorden

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? OOC menade inte att göra det men va lite stressad och behövde dra till en plats så jag hade inte så mycket tid

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag snacka med marja lisas chefen och sen drog han iväg och då råka jag twt istället för att skriva i ooc

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. inte fel aktig det var jag som gjorde fel men jag råka

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De va bara dumma val ifrån min sida kommer inte ihåg helt ärligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde ha sätt till att jag inte va i twt och att jag va i ooc men aa igen mitt fel ber om ursäkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja typ att serven har jätte trevliga och bra vakter som håller koll på serven BRA JOBBAT :)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut till 100%

Nekad det är inte första gången du blir bannad för ooc du har blivit bannad för hets ooc innan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka