Accepterad Fadiking06 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fadiking06

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198889429768/

Ditt Hex-ID: 11000013761eb08

Vad är din discord tagg? fa_di

Vem var det som bannade dig? Anticheat antar jag blev bannad för hacks utan att jag gjorde nått jag har medal clipp på senaste minuten innan den banna mig

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image_2024-01-23_182225174.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen staff banna mig och som sagt har ej gjort något fel jag cycklade bara lol

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag cycklade på vägen och sen ba poof så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban defenetivt antar att de ett bugg i serven och att fler har fått det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mina tidigare banns var för väldigt dumma saker som jag då när jag ej var väl rp informerad sågs roliga ut för mig men nu när jag tar rp lite mer seriöst så har jag inte gjort sånna dumheter.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte köra på samma plats lol ne men inget jag kunde ha gjort ig säg gärna till om ni vill ha medal klippet

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej eftersom jag inte har gjort ett fel så a

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

inte för o tjata men vill verkligen börja köra unive igen haha 😅
Förstår, Men 320 å Limpis svarar när dom har tid =)

-𝑀𝑒𝒹 𝓋ä𝓃𝓁𝒾𝑔𝒶 𝒽ä𝓁𝓈𝓃𝒾𝓃𝑔𝒶𝓇-

-𝟣𝒥𝒶𝒷𝒷𝒶 - 𝐻𝑒𝓁𝓅𝑒𝓇-
-𝒰𝓃𝒾𝓋𝑒 𝑅𝑜𝓁𝑒𝓅𝓁𝒶𝓎-

Förstår, Men 320 å Limpis svarar när dom har tid =)

-𝑀𝑒𝒹 𝓋ä𝓃𝓁𝒾𝑔𝒶 𝒽ä𝓁𝓈𝓃𝒾𝓃𝑔𝒶𝓇-

-𝟣𝒥𝒶𝒷𝒷𝒶 - 𝐻𝑒𝓁𝓅𝑒𝓇-
-𝒰𝓃𝒾𝓋𝑒 𝑅𝑜𝓁𝑒𝓅𝓁𝒶𝓎-
förstår bror ahaha ba lite jobbigt att jag blev bannad av anticheat när jag cyckla lol. Gillar köra rp och just nu e inget annat kul lol

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka