Nekad Fadi151x. | Ban Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fadi151x.

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199356850257/

Ditt Hex-ID: steam:1100001533e3051

Vad är din discord tagg? 1.fadi

Vem var det som bannade dig? jaakoob10

Bild på banmeddelande: 76528-feafd2158e47b066cc9a74db06b51fc4.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att anledningen till att jag blev bannad var att jag lämnade servern, och nu förstår jag att det var ett dåligt beslut. Genom att lämna servern kanske det såg ut som att jag inte respekterade reglerna eller gemenskapen, och det kan ha påverkat andra negativt. Jag förstår varför staffen valde att banna mig, och jag accepterar det. Det var ett impulsivt val, och jag ser nu att det inte var det bästa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började ganska enkelt. En känd spelare på Unive startade en livestream där han och flera andra spelare bestämde sig för att lämna servern. Jag var först osäker på om det var rätt beslut att lämna, så jag valde att inte göra det direkt. Jag ville förstå hela situationen innan jag gjorde något. Men ju längre tiden gick, desto fler av mina vänner började lämna servern. De pratade mycket om det, och ju mer de diskuterade, desto mer kände jag att jag kanske borde göra samma sak. Till slut började jag känna mig pressad av mina vänner att följa med. De sa att jag borde lämna servern om jag ville vara med dem, och jag ville inte vara utanför. Jag var inte hemma just då, så jag gick med i en Discord-server via mobilen. Jag tänkte inte så mycket på det, jag ville bara hålla kontakten med mina vänner. Men när jag gick med på Discord-servern blev jag snabbt bannad därifrån, utan att riktigt förstå varför.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var inte en felaktig ban. Jag förstår nu att staffen faktiskt gjorde rätt som bannade mig, och jag kan inte skylla på någon annan än mig själv. Det var ett dumt beslut från min sida att lämna servern. Jag var inte riktigt medveten om vad konsekvenserna skulle bli när jag valde att lämna, och nu förstår jag att mitt val påverkade både mig och servern negativt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var länge sedan, jag har inte spelat Unive på omkring ett år, men nu är jag redo att komma tillbaka.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade fått chansen att göra om allt, skulle jag definitivt inte ha fallit för grupptrycket och lämnat servern. Jag inser nu att jag lät mig påverkas för mycket av vad mina vänner gjorde och sa, och det ledde mig till ett beslut som jag ångrar. Istället för att låta andras åsikter styra mig, borde jag ha tänkt mer på mina egna känslor och vad som egentligen var bäst för mig. Och det var att stanna på servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte lämna servern. Samt att jag varit bannad i nästan ett år och bett om att kma tbx men hoppas att jag kan spela hos er under sommaren

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Hej Fadi151x.!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 3,000kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller.

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban.

Mvh Hapyxz

Har svårt att tro att detta gäller mig pågrund av att inga skador skett då jag bara lämnade
servern. Förstår inte heller vad jag gjort för att förtjäna en unban värde 3000kr jag lämnade bara servern och ångrar det till 100%

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka