Accepterad Fadi151x. | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fadi151x.

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199356850257/

Ditt Hex-ID: steam:1100001533e3051

Vad är din discord tagg? Fadi151x

Vem var det som bannade dig? Bubbelgum

Bild på banmeddelande: bild_2024-06-19_233711152.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag verkligen gjorde fel när 1 person riktade mot båda mig och min polare under en skottlossning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade precis blivit ner pittade till en slaks flod där cirka 5 grabbar hoppar ut och skjuter mot oss och då så får personerna i mitt gäng ner dom 4 utan 1 person för att den ena staken som fick ner alla i mitt gäng fick också ner mig efter jag stannat i bilen lite länge för att kolla om kusten var klar men det var den inte utan han sköt mig och jag ramla när jag ramla kollade jag bak och såg min vän levande så jag gick fram bredvid han och tog upp mina händer när jag väll gjorde det så såg jag att det var en 2 mot 1 situation så jag som en idiot gömmer mig bakom min polare och tar sakta fram mitt vapen men innan det hinner komma fram så får vi båda skott mot oss och faller och dör.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var absolut inte en felaktig ban från bubbelgums sida jag fattar varför han valde att banna mig men jag vill verkligen att han ska veta att jag ångrar mitt beslut under det scenariot

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte fått en enda bann dom senaste 3 månaderna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Genom att bara lyssna på grabben och ge upp det scenariot men så tänkte jag inte min hjärna fastande vid att det var en 2 mot 1 situation och då tänkte jag med min dumma hjärna att det skulle vara en bra ide och ta fram mitt vapen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att ge upp varje scenario som någon annan har hand i genom att alltid ta upp mina händer om någon riktar på mig och att alltid värna om mitt liv

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka