Accepterad fadi iessa | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fadi iessa

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Användarnamn: fadi iessa

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198986171226/

Vad är din discord tagg? Fadi#9198

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? rmd

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en solklar ban för det som skede ska inte ske i detta spel men eftersom att det var ett misstag att han spelade så ber jag om ursäkt och vill verkligen ha en andra chans att sköta det och inte låta andra spela o förstöra.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. nej det har inte hänt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte låtit han spela på min dator och startat gta åt honom ist för låta han göra det ber verkligen om ursäkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? att ta det på högsta allvar o inte låta andra som inte läst reglerna spela.

Har du läst våra regler? Ja

Detta var min ban. Först kommer du och slår ner mig, revivar mig. Du fortsätter slå ner mig och sen helt random frågar du hur man lootar?
Förväntade du dig att det inte var staff som hade kontroll över servern eller hur tänkte du när du gör såhär? Var målet när du var inne på servern att bli rik genom att RDma folk i och med att du är särskild intresserad av loot funktionen, trots att RDM är strikt förbjudet och lootning endast får ske vid större scenarion?

jag ber verkligen om ursäkt , jag kan med handen på mitt hjärta lova att det inte kommer ske igen och att de va min lillebror som spela och jag var så trött eftersom jag skulle upp på intervju hos vården imorgon kl 11:00 så jag sa du kan få spela men kör gta men så körde han fivem ber verkligen om ursäkt och skulle gärna vilja ha en andra chans.

och vill verkligen spela på multistaden för den är den bästa och mest verkliga

Jag gör såhär att du får en till chans, men kan du inte bete dig igen så kommer du inte få unban igen. Detta är extremt dåligt.

Tack för din Ban Överklagan. Din Ban Överklagan har Godkänts.
Tråd flyttas till Ban Överklagande - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka