Nekad fadi | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fadi

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: jag vet inte men jag heter Hallick på steam

Ditt Hex-ID: 110000109b0a4f0

Vad är din discord tagg? M8_VAKO BTW#5299

Vem var det som bannade dig? indiantech

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit avstängd för: Ljuger i /report ~IndianTech. Återstår: 0 dagar 23 timmar 52 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag ljög om att jag hade spawnat död men jag gjorde egentligen inte det så dom valde antagligen bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade ramlat och dött och ville bli revad för att inte förlora alla mina saker jag hade på mig specielt inte nycklar för att jag har väldigt många nycklar och det kostar ganska mycket och efter min wipe så har jag inte så mycket pengar det var den anledningen jag ljög och jag ber om ursäktr

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban jag erkänner att jag har gjort fel och jag ångrar mig, jag kommer inte göra om det så fort jag får en ny chans och jag kommer att bevisa er

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för powergaming men jag har löst det med philip och jag har lärt mig från senaste ban och jag har även lovat philip att lägga ner tid att läsa reglerna men att även sköta mig på servern jag har även blivit bannad för suntförnt och jag 100% lärt mig och det var även min första ban och jag har lärt från det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte ljuga om mina rapporter och även att tala sanning på mina rapporter det kommer jag att följa hela tiden när jag kör fivem unive

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att inte mer ljuga på rapporter och även tala sanningen och det kommer jag att göra när jag spelar unive

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår, absolut

anser denna rättslig då detta tar upp våran tid, och resulterar i att vi kunde hjälpt någon annan istället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka