Accepterad Fadermalki | Medlem ansökning [Filip10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Josef Malki

Gaywi.G T R
Meddelanden
1,448
Reaction score
90
Vad är ditt namn i verkligheten? George

Vad är ditt discord namn? Fadermalki

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 2023

Berätta om din karaktär. min karaktär heter josef malki han är född 1980-01-14 och är en väldigt kreativ person han är väldigt erfaren inom det kriminella då han har varit med i flera gäng innan och kommer gå med i los reyes igen nu när han är tillbaks, josef tycker om bilar speciellt 6x6 han har en jdap6x6g som han tycker om att köra runt i osv. josef är också bra på att skjuta för att han körde mycket airsoft när han var liten. josef malki är syrian och bodde i södertälje men har nu flyttat tillbaks till unive staden och är redo för nya äventyr !

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med rolig och utvecklad rp som gör det roligt för båda parterna, Jag kommer göra det så unikt som möjligt så att alla har det roligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för motpartens vinst inne bär att man ska se till att båda parterna har kul t.ex. att inte göra butiks rån med en op bil i butiks rån för då blir det ej kul för polisen eller kanske inet använda 1 tap vapen mot någon som kör med en glock

Hur hittade du Unive? Körde här innan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka