- Meddelanden
- 1,449
- Reaction score
- 90
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199243939416/
Ditt Hex-ID: steam:11000014c834e58
Vad är din discord tagg? Gaywi.G T R
Vem var det som bannade dig? yro
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo för tydligen är det emote abuse att ligga ner när inget händer [ Kolla klippet ] Jo det var så att jag och 3 utav mina vänner var vid naken staden då kommer 5 personer och skjuter ner alla mina vänner så jag kunde inte dra därifrån och bet betydde att jag behövde skjuta ner dom för att överleva så jag lyckas skjuta ner 4 st utav dem och då märker jag att det är 1 kvar så han har tagit en kropp och gått och campat i en buske så jag chillar runt 3 minuter och det har chilla ner sig så jag går ut från där jag gömde mig sen springer emot andra sidan men mitt av allt valde jag att stanna och ta en paus för att se ifall han kanske skulle visa sig och ifall det var säkert så jag ligger ner på marken i runt 2 min och sedan springer till andra huset då ser jag honom peaka och tänkte skjuta emot han då han såg mig men då blir jag bannad i 12 DAGAR för emote abuse så jag hoppar support staffsen vägrar disskutera de dissconectar mig mitt i ärende osv inte sånt jag förvänta mig av staff teamet här.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Skulle skjuta ner en kille efter jag sänkte 4 av hans vänner och då blir jag bannad mitt i scenario
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att detta är en felaktig ban då staffs vägrar förklara hur det gav mig en fördel i scenariot då det ej var en pågående skott lossning och de bara dissconectar mig utan att förklara
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min senaste ban var för ma abuse då jag och 2 vänner 08 på morgonen tpmade till tvätten när ingen var där
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Enligt staffen får jag inte ligga ner på det berget
Har du lärt dig någonting efter din ban? Vene riktigt, Ser inte något fel i det jag gjort då inget pågick
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.
Ditt Hex-ID: steam:11000014c834e58
Vad är din discord tagg? Gaywi.G T R
Vem var det som bannade dig? yro
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo för tydligen är det emote abuse att ligga ner när inget händer [ Kolla klippet ] Jo det var så att jag och 3 utav mina vänner var vid naken staden då kommer 5 personer och skjuter ner alla mina vänner så jag kunde inte dra därifrån och bet betydde att jag behövde skjuta ner dom för att överleva så jag lyckas skjuta ner 4 st utav dem och då märker jag att det är 1 kvar så han har tagit en kropp och gått och campat i en buske så jag chillar runt 3 minuter och det har chilla ner sig så jag går ut från där jag gömde mig sen springer emot andra sidan men mitt av allt valde jag att stanna och ta en paus för att se ifall han kanske skulle visa sig och ifall det var säkert så jag ligger ner på marken i runt 2 min och sedan springer till andra huset då ser jag honom peaka och tänkte skjuta emot han då han såg mig men då blir jag bannad i 12 DAGAR för emote abuse så jag hoppar support staffsen vägrar disskutera de dissconectar mig mitt i ärende osv inte sånt jag förvänta mig av staff teamet här.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Skulle skjuta ner en kille efter jag sänkte 4 av hans vänner och då blir jag bannad mitt i scenario
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att detta är en felaktig ban då staffs vägrar förklara hur det gav mig en fördel i scenariot då det ej var en pågående skott lossning och de bara dissconectar mig utan att förklara
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min senaste ban var för ma abuse då jag och 2 vänner 08 på morgonen tpmade till tvätten när ingen var där
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Enligt staffen får jag inte ligga ner på det berget
Har du lärt dig någonting efter din ban? Vene riktigt, Ser inte något fel i det jag gjort då inget pågick
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.