Nekad Fadde22 | Whitelist ansökning [Estrax]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Fadde22

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198245974306

Vad är ditt namn i verkligheten? Fabian Voeler

Vad är ditt discord namn? Fadde#5211

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär är inspirerad av mig själv. Jag ville ha mitt första namn för att jag tycker det är ett bra namn men ville inte ha mitt efternamn med i namnet så jag valde att ta ett vanligt svenskt efternamn. min karaktär är född 1998 och det harr jag faktiskt ingen aningen om varför jag valde utan tyckte det bara var ett lämpligt år att vara född. jag är i tjugo års åldern. Min karaktär är snäll men en karaktär du inte borde bråka med, och mina intressen är bilar. Har ett väldigt stort intresse för bilar. Där av vill jag skapa ett stort "företag" för att tjäna "cash" för min bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att kunna spela en bättre och mer trovärdig RP. Jag kommer bidra med att servern kommer att kännas mer som RP.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för det är den ända jag tycker är bra

Hur hittade du Multistaden? genom en kompis som introducerade mig till RP

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag skulle vilja visa att det går att ha spelare som spelar dem kriminella-rollerna utan att det förstör servern och bara blir att folk skjuter på varandra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, Spelar inte på någon annan server

Tillbaka