Nekad fackförbundet | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fackförbundet

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Fredrik

Vad är ditt discord namn? Fackförbundet

Vad är ditt födelsedatum? 22 November 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Faruk Goksen 27

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, öppen och snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Faruk har haft en väldigt fin och stabil uppväxt. Han trivdes bra i skolan, hade en trygg och kärleksfull familj, och hans vänner har haft en stor betydelse för den person han är idag. Alla positiva erfarenheter från barndomen har format honom till en omtänksam och målmedveten person. I framtiden vill Faruk arbeta med något han verkligen tycker om ett jobb som motiverar honom och hjälper honom att nå dit han vill i livet, oavsett vilken väg det blir. Han vill kunna försörja sig på sitt arbete men inte leva överflödigt, då han inte trivs med att visa upp sig eller leva ”fläschigt”. Hans största mål är att skapa ett meningsfullt liv med familj och barn ett liv fullt av minnen som han alltid kommer att bära med sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med unik och genomtänkt RP till Unive och sträva efter att höja nivån på rollspelandet runt omkring mig. Genom mitt sätt att spela hoppas jag kunna inspirera andra att också utveckla sin RP och skapa mer engagerande scenarion. Mitt mål är att bidra med kreativa idéer, varierad RP och göra upplevelsen både roligare och mer levande för mig själv och alla andra på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinning i ett scenario innebär att man ska tänka på att RP:n blir rolig och rättvis för alla inblandade, inte bara för sig själv. Man ska ge den andra personen möjlighet att delta och påverka scenariot istället för att bara försöka vinna eller förstöra upplevelsen för motparten. Ett exempel på detta är att man inte använder en överdrivet snabb eller “abuse” bil för att enkelt köra ifrån någon i en vanlig bil, eftersom det gör scenariot mindre rättvist och mindre roligt för den andra parten.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Knappast

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fearrp, suntförnuft, failrp, socialrp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.

Anledning: Du har just nu en aktiv ban.

Vänligen vänta tills bannen går ut eller överklaga här vid felaktig ban:** https://unive.se/categories/%C3 %96verklagningar.167/ Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka