Accepterad facepalm | Ansökan till Servervakt[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

facepalm

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? PABLO

Vad heter du på discord? facepalm#4192

Ange ditt födelsedatum 26 Maj 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar så går jag till skolan, när jag slutat så kommer jag hem o duschar. Efter duschen så sätter jag mig vid datan och börjar RPA lite ifall jag inte jag har plugg. Runt 18:00 så äter jag middag, sedan så går jag och sätter mig vid datan och RPAR igen. Runt 22:00 så stänger jag beronde på när jag börjar nästa dag. Typ så. Det är en vardag. En helg, Jag vaknar borstar tänderna och sätter mig vid datorn. Efter ett tag runt 14:00 tiden så går jag ut och tar friskluft. Sedan kommer jag in igen o börjar spela igen tills jag går och lägger mig.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år och typ 3 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Det gick inte att lägga in en bild vet inte varför. Men det står att jag har 13 bans.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är en person som verkligen vill hjälpa unive att få bort folk som lallar och bryter mot regler. En servervakt ska RPA vanligt men han ska ändå ha koll på folk som gör regelbrott och lallar. En servervakt ska göra så att staffs får mindre jobb så att de kan specca större scenarios som bankrån osv. När en servervakt bannar eller kickar så ska man alltid lägga en anledning så t.ex ifall jag bannar en person för powergaming så ska jag säga vad för powergaming han har gjort.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag eftersom att jag RPAR verkligen varje dag och jättemycket. Jag är väldigt mogen som person och har varit servervakt ett bra tag, jag kan hantera situationer och jag letar inte efter problem. Jag kan mycket regler inom servervakt. Jag kommer bidra men bra RP till Unive och kommer verkligen hjälpa staff teamet så att de får mindre jobb.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara att man abusear sina roller mot en person man är arg på, så till exempel ifall nån 12 timmar dig och du blir arg på den så använder du dina perms till att banna personen eller kicka personen. SV-abuse är att man abusear sina roller och till exempel revivear sig själv för att man ej orkar RPA eller att man använder toggleid i scenario.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top