Accepterad Fabrik | Medlem ansökning (RASMUS1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fabrik

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198966187757/

Vad är ditt namn i verkligheten? Fabian Engman

Vad är ditt discord namn? Fabrik#9088

Vad är ditt födelsedatum? 14 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter peter aronsson, 36 år gammal. peter kommer ifrån Örebro, Som ung var peter mycket med vänner och skruvade mycket med motorer då det var hans största intresse, Som person så är peter snäll och omtänksam å gillar å hjälpa andra. peter har jobbat sen han var 20 år som mekaniker i egen verkstad. peter har alltid haft ett stort intresse i moped och motorcyklar eftersom hans far åkte mycket motorcykel innan han gick bort i en MC olycka. peter har alltid varit ensam han har ingen fru bara sina närakära.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har goda egenskaper om RP

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har goda egenskaper om rp, jag har 140+ timmar endast roleplay, jag har haft många olika roller som polis,mekaniker, mäklar chef osv, jag har aldrig haft några problem med andra medspelare som tyckt dåligt om mig, jag har alltid sunt förnuft med mig när jag spelar och jag tänker alltid till en sista gång innan jag agerar, jag vill alltid att det ska vara roligt för både mig och mina med spelare och jag försöker alltid utveckla mina egenskaper inom rp! då det är en av mina större intressen!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara tänka på sig själv i scenariot utan spela så att alla involverade har kul eller att det blir ett intressant scenario oavsett vem som "vinner" eller tjänar på det. Har inga problem att ta en L om det innebär att bra hög-kvalitativ RP utspelades.

Hur hittade du Unive? Jag har många vänner som har rekommenderat denna server. Så jag vill gärna testa den!

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Godkänd efter muntlig intervju, lycka till och Välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka