Nekad fabin | Medlem ansökning(akzab)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

fabin

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=1204572819&token=yH0MhEcm

Vad är ditt namn i verkligheten? elias

Vad är ditt discord namn? kebbebterrorist#3294

Vad är ditt födelsedatum? 22 September 2006

Berätta om din karaktär. han heter Fabian Blomm han är snäll,rolig och lite olaglig. Han jobbar på postnord men han gillar det inte så mycket längre så han vill söka till sjukvården. Han hade en väldigt svår uppväxt då där hans föräldrar söp väldigt mycket och tog dråger. Han är 21år gammal och har en tjej som heter Vera som är 20år. Han har en väldigt kort stubin och blir arg lätt. Hans intressen är bilar motorer och motorcycklar och han tycker om att hjälpa andra.ps
sorry för stav fel

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill söka till sjukvården och hjälpa andra för det är de han tycker om jag kommer jobba väldigt mycket och kommer alltid att ställa upp om nån behöver det.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är en intressant plats med mycket snälla folk och det är ett ut av dom få ställena jag trivs på

Hur hittade du Unive? jag hitta det igenom en vän som kollar mycket på den rp på twitch

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli en bättre person och det är de mitt mål är med det rollspelet

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli en bättre person och att få job på sjukvården så jag kan hjälpa andra personer

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte det här är det ända rollspelet jag spelar nu

Tillbaka