Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=1204572819&token=yH0MhEcm
Vad är ditt namn i verkligheten? elias
Vad är ditt discord namn? kebbebterrorist#3294
Vad är ditt födelsedatum? 27 Augusti 2006
Berätta om din karaktär. han heter fabin han är snälle han är lite olagli man han skulle aldrig skada nån han är är kär i en tjej som heter Vera han älskar bilar och motorer han tycker inte om när nån snackar skit om dom han bryr sig om. Han är 21 år gammal
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag vill verkligen jobba på sjukvården så jag kan hjälpa andra
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är en intressant plats med mycket snälla folk och det är ett ut av dom få ställena jag trivs på
Hur hittade du Unive? jag hitta det igenom en vän som spelar mycket på den rp
Vad har du för mål med ditt rollspel? att träffa många och hjälpa dom om dom har det tufft
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli läkare så jag kan hjälpa andra
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? elias
Vad är ditt discord namn? kebbebterrorist#3294
Vad är ditt födelsedatum? 27 Augusti 2006
Berätta om din karaktär. han heter fabin han är snälle han är lite olagli man han skulle aldrig skada nån han är är kär i en tjej som heter Vera han älskar bilar och motorer han tycker inte om när nån snackar skit om dom han bryr sig om. Han är 21 år gammal
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag vill verkligen jobba på sjukvården så jag kan hjälpa andra
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är en intressant plats med mycket snälla folk och det är ett ut av dom få ställena jag trivs på
Hur hittade du Unive? jag hitta det igenom en vän som spelar mycket på den rp
Vad har du för mål med ditt rollspel? att träffa många och hjälpa dom om dom har det tufft
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli läkare så jag kan hjälpa andra
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej