Fabianoblom
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? Hej ni som läser detta är min steam länk : https://steamcommunity.com/profiles/76561198119016338/
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn i verkligheten är Fabian Öblom.
Vad är ditt discord namn? Mitt discord namn är Sabrinalikescumwater#0015
Vad är ditt födelsedatum? 26 September 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Fabian Petterson är född 1989/09/26. Han blir väldigt lätt arg för att han mobbad och slagen som ett barn. Detta gjorde så att han vid tidig ålder 15/16 började köpa droger han började också hålla på med kriminella aktiviteter som att råna små affärer / kioskar. Med pengarna så började han odla olagliga plantor och köpa vapen. Just nu är han fokuserad på dem fyra bankerna som finns i Unive. Han har många hobbys men dem han gillar mest är att köra bil och jaga.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för att detta är första Roleplay servern som jag spelar på och detta skulle hjälpa mig och er mycket genom att jag skulle spela mer på servern jag skulle också lära mig mera om roleplay eftersom detta är den första roleplay servern som jag spelar på. Så det skulle vara bra för både er och mig. Jag skulle bidra med mer kriminell aktivitet för att jag tror nog att det är roliogast att vara kriminell.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag skulle vilja bli whitelistad på just denna servern eftersom att jag har spenderat mycket tid på denna servern och för att detta skulle då vara den första roleplay servern som jag skulle blivit whitelistad på.
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att en av mina kompisar berättade om svenska Roleplay servrar för mig först tyckte jag att det lät tråkigt men sedan när jag testade det tyckte jag att det var väldigt roligt att spela. Den först servern som jag testade var Unive.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Målen med mitt rollspel är att råna dem 4 bankrånen jag kommer också att försöka råna yachten. Detta kommer göra så att poliserna har något att göra. Nivån för kriminalitet kommer gå upp för att jag kommer försöka vara så aktiv som möjligt. Då kommer poliserna ha något att göra och jag kommer att tycka att det är roligt.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar endast på Unive för att jag vill försöka bli bra på just denna servern för att jag spelar just nu inte på några andra.
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn i verkligheten är Fabian Öblom.
Vad är ditt discord namn? Mitt discord namn är Sabrinalikescumwater#0015
Vad är ditt födelsedatum? 26 September 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Fabian Petterson är född 1989/09/26. Han blir väldigt lätt arg för att han mobbad och slagen som ett barn. Detta gjorde så att han vid tidig ålder 15/16 började köpa droger han började också hålla på med kriminella aktiviteter som att råna små affärer / kioskar. Med pengarna så började han odla olagliga plantor och köpa vapen. Just nu är han fokuserad på dem fyra bankerna som finns i Unive. Han har många hobbys men dem han gillar mest är att köra bil och jaga.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för att detta är första Roleplay servern som jag spelar på och detta skulle hjälpa mig och er mycket genom att jag skulle spela mer på servern jag skulle också lära mig mera om roleplay eftersom detta är den första roleplay servern som jag spelar på. Så det skulle vara bra för både er och mig. Jag skulle bidra med mer kriminell aktivitet för att jag tror nog att det är roliogast att vara kriminell.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag skulle vilja bli whitelistad på just denna servern eftersom att jag har spenderat mycket tid på denna servern och för att detta skulle då vara den första roleplay servern som jag skulle blivit whitelistad på.
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att en av mina kompisar berättade om svenska Roleplay servrar för mig först tyckte jag att det lät tråkigt men sedan när jag testade det tyckte jag att det var väldigt roligt att spela. Den först servern som jag testade var Unive.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Målen med mitt rollspel är att råna dem 4 bankrånen jag kommer också att försöka råna yachten. Detta kommer göra så att poliserna har något att göra. Nivån för kriminalitet kommer gå upp för att jag kommer försöka vara så aktiv som möjligt. Då kommer poliserna ha något att göra och jag kommer att tycka att det är roligt.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar endast på Unive för att jag vill försöka bli bra på just denna servern för att jag spelar just nu inte på några andra.