Accepterad Fabian422 | Medlem ansökning (KZ)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fabian422

Icke Medlem
Meddelanden
245
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Fabian

Vad är ditt discord namn? Fabian442.

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Ulf Pettersson och är en glad men också lätt sur person då han har aggregations problem och har alltid varit lite unik i hur han beter sig jämfört med alla andra så han vart dåligt behandlad när han var liten och hans föräldrar var inne i den kriminella världen så dom gjorde droger och var med i ett gäng så Ulf var ofta hemma ensam på dagarna tills han vart indragen i allt och kom med i gänget själv. Ulf gillar att köra bil på fritiden med kompisar men dom brukar också bara kunna hänga runt och göra andra saker så som att prova vapen och vara på nattklubbar. Hans mål med livet är att bli en rik och en ledare av ett gäng med många bilar och ett känt namn

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en bra rp men också en utvecklad rp med roliga scenarion och inte bara att det ska skottas och hålla på utan utdragna och unika scenarion med många personer

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte bara ska spela på servern för att vinna själv utan att det ska vara lika roligt för dig som för alla andra om vi säger att du gör ett scenario med poliser (bankrån) men du tar pengarna och drar direkt eller bara skjuter ner dom och drar för det är roligt för dig men inte för polisen motpartnern

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag vet alla regler och en av dem är pwg som det finns 2 olika av en som är att du inte rpar på skador och den andra är att du bara spelar för makt och pengar en annan är rdm och betyder att du dödar nån utan en giltig anledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på unive innan i typ 1 år så jag har bra erfarenhet inom rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte vad jag kan komma på just nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka