Accepterad Fabian422 | Ansökan till Servervakt [Oskar, Dexterr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fabian422

Icke Medlem
Meddelanden
245
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Fabian

Vad heter du på discord? Fabian422#9312

Ange ditt födelsedatum 20 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. på vardagarna så brukar jag vara inne från 16:00 till typ 21:00 och på helgerna brukar jag vara inne från typ 12:00-23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem sedan 2022-07-05

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kan inte lägga in den men jag har blivit bannad 5 ggr för 1.powergaming,2. RDM, 3.ooc ig, 4.lall slåss på allmän plats och 5.suntförnuft

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har en uppgift att hålla servern till en bra rp server men också rpa som vanligt men om man ser en person s0m gör fel så kan jag kicka dom eller om dom dödar nån och det är typ på piren så kan jag kicka eller banna dom beroende på hur grovt det är. Men också för att staffs inte är överallt och då underlättar det för dom om folk som är server vakt också kan hjälpa till

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att göra servern till en bättre och mer roligare plats för rpn utan folk som bryter mot reglerna och bara gör det dom tycker är roligt och inte vad dom andra tycker för att det ska ju vara roligt för båda partner

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse är att man använder sin sv roll för att t.ex kunna vinna scenarion eller kunna revva sig själv när man dör av hunger t.ex. eller om man är i ett scenario där man har rånat sen så prejar polisen bilen så den dör och man lägger sina saker i handsfacket sen dvar den för att inte polisen ska ta det / bli av med det t.ex pistolen eller stöld godset

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka