Nekad Fabian123 | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fabian123

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199004544940/

Vad är ditt namn i verkligheten? Fabian

Vad är ditt discord namn? Fimpian#3101

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Fabian är född och uppväxt i Södra Sverige. En vanlig morgon består av cigg och powerking.
Problemen började komma i tidig ålder. Det märktes ännu tydligare när Fabian började i skolan. Redan första veckorna hade Fabian gjort sig ovän med halva skolan. Detta beror på att många elever under Fabians skolgång tyckte det var kul att reta upp honom. Eftersom att han har väldigt kort stubin.
Fabian har alltid haft väldigt stor respekt för sina nära vänner och familj. Fabian togs av socialen i tidig skolålder och därav inte kunnat umgås mycket med sin familj och har nästintill tappat kontakten med familjen vilket gjort honom till den personen han är idag. Under sina ungdoms år har Fabian haft helt fel förebilder. Dem här så kallade förebilderna värvade in Fabian i kriminaliteten i sina ungdoms år. Han fick springa de kriminellas ärenden och hammnade i fängelse för narkotikabrott. Fabian har ett stort intresse för bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har blivit bannad förr och vill nu göra rätt för mig. Jag har ett väldigt stort intresse för roleplay och tror att jag skulle kunna bidra med många bra scenarion.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Pågrund av att jag har spelat på några andra rp servrar och jag tycker verkligen den här är den absolut bästa jag har spelat på. Och jag tycker staffsen har hjälp mig väldigt bra när jag har stött på problem.

Hur hittade du Unive? Jag har länge tittat på youtube och twitch på olika typer av GTA RP och blev otroligt sugen på att testa på det själv. Och även har flera vänner tipsat om den här servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul för mig själv såklart. Men även att skaffa nya vänner. Och bidra med en höra rp nivå.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej gör jag inte för att jag tycker det här är den bästa jag har spelat på.

ta din intervju innan 16:30 annars kommer den bli nekad för du ej har tagit den i tid

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka