Nekad Fabian123 | Ban överklagan [Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fabian123

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199004544940/

Ditt Hex-ID: 76561199004544940 (Dec) 11000013e3e6fac (Hex)

Vad är din discord tagg? Fimpian#3101

Vem var det som bannade dig? Philip

Hur lång tid var din ban? 50 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde på två personer med bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde epan och fick d-synk och på min skärm så då var människorna vid sidan så jag gasa med min nya epa för jag hade precis köpt den sen så lagga det till så hade jag tydligen kört över 2 eller 3 st

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var rätt av er men det lagga till för mig så jag förstår er varför ni banna mig. men jag tycker inte att det var felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har ej blivit banad förr.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle inte kört så fort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja man ska ej trycka så mycket på gaspedalen utan att ha koll på vad man gör. och ej spela när man har ostablit internet.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka