Accepterad Fabian123 | Ban överklagan [Pilot]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fabian123

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199004544940/

Ditt Hex-ID: 76561199004544940 (Dec) 11000013e3e6fac (Hex)

Vad är din discord tagg? Fimpian#3101

Vem var det som bannade dig? Eken

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? Forumet

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag av misstag körde på min kompis. Han sprang mitt framför mig och jag råkade köra på honom tydligen hade jag kört på en annan kille också även om min kompis inte heller uppfattade det. Vill även säga att min kompis ej dog i krachen utan bara ramlade omkull jag förstår om det är illa nog men ville bara tillägga.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis ringde mig och ville att jag skulle hämta honom på Marja lisa bilfirma jag tog en bil snabbt i graraget vid torget och hämtade honom jag var lite oupmärksam på att gick framför mig därför blev han påkörd tydligen måste någon annan också bilvit påkörd även om jag och min kompis inte uppfattade det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om det var med flit för att jävlas med folk tycker jag att det var rätt av er men eftersom det var ett misstag och killen ej dog tycker jag att det var en felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Att kör med stabilt internet och ej tappa kontrollen över mig själv när folk försöker göra en upprörd. Och att alltid var trevlig själv även om andra inte sköter sig som dem ska.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Köra lugnare med bilen och se mig för bättre. Och inte förlita sig på andra när man kör.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska köra lugnare och

Har du läst våra regler? Ja

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? vdm

Vem var det som bannade dig? JOJO_Abraham
förlåt för jag skrev fel

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka